Vypada to bombasticky. Je zrejme, ze CryEngine dokazal implementovat DXR o dost lepe nez se to povedlo NVidii. Sice je fakt, ze scena je co do pouziti raytracingu znacne optimalizovana a je to vykreslovano jen tam, kde je to opravdu potreba (sklo a voda), ale ve vysledku to vypada tak nejak realisticteji nez preblyskane nerealne efekty v Battlefield 5. Tady je videt, ze kdyz se chce a hlavne umi, tak ze jde raytracing do sceny zakomponovat v castecne neprehnane mire jiz dnes a ze k tomu neni potreba zadnych RT Cores ala NVidia.
Otazka spis je, kolik her v realu CryEngine pouzije, dnes se bohuzel vse toci hlavne kolem Unreal Enginu a v souvislosti s denim v poslednich mesicich se ukazalo, ze konkurence je nutna a je dost potreba, aby vice her pouzivalo konkurencni enginy a nevznikl nam ve hrach monopol, ktery zabiji hry.