Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Crytek chystá podporu ray tracingu v CryEngine a ukázal demo. Běží na všech GPU. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 19. 3. 2019 5:43

    RedMaX

    1. Rozliseni obrazu na dnesnich RTX grafikach je z duvodu vykonu, trapne samo o sobe. Pouziti nizsiho rozliseni v odrazu vadi jen v zrcadlech stejne jako tam vadi maly pocet pouzitych raytracingovych paprsku, ale ten problem maji vsichni. Cim vetsi bude zrcadlena plocha, tim hur to vypada to i u RTX. Jinak odraz neni a nema byt stejne ostry jako realna plocha, tudiz nevim co resis.
    2. Ale RTX ma ten samy problem, nejsilnejsi RTX grafika dava taky jen 1080p/60FPS.
    3. To co jsi oznacil na ty vode, jsem tam v tom videu vubec nenasel, asi proto, ze jsem to prehraval na 1440p, protoze nemam 4K zobrazovadlo, takze to v realu takovy problem nebude. Ani RTX grafiky nemaji na efekty ve 4K, tohle to neni zadny zazrak z nebe, ale moznost RT pro mainstream. Dokud nebudou vykonejsi grafiky a nebude mozne posilat vice paprsku, ktere artefakty resi, tak to moc na hrani ve 4K nebude, jedno jaka technologie je pouzita, NVidia to nedava taky.