Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Crytek chystá podporu ray tracingu v CryEngine a ukázal demo. Běží na všech GPU. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 19. 3. 2019 12:16

    hnizdo (neregistrovaný)

    Aha, takze z jednoho mereni, ktere se sice lisi od vsech ostatnich a je to hlaseno jako bug, vytvorime bez jakehokoliv dalsiho podkladu teorii, ze je to "zalezitost architektury, muze se to projevit v ostatnich hrach a mozna to ani nikdy neopravi."

    To je z definice FUD.

    Nic z toho totiz, muj mily, neni - abych te citoval - "dolozeny". Dolozene to bude, az to nekdo nezavisle a mnohonasobne overi. Jedno mereni nedokazuje narozdil treba od 37mi mereni vubec nic. Necekame na zadny retest, ktery dokazuje absenci problemu, cekame na potvrzeni toho, ze je problem. Nelze vytvorit statistiku z jednoho mereni. Tedy muzes, ale musis mit diagnozu tromboza.

    Mimochodem, vyse uvedene je irelevantni k puvodni diskusi o "6 gb is enough for everyone", protoze se bavime o vsech 6GB kartach. Ne jen 2060. A mame tu hromady dalsich recenzi, nektere vyzdvihuji hladky prubeh fps specialne pro 2060ku (gamersnexus) i ve 4k.