Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Crytek chystá podporu ray tracingu v CryEngine a ukázal demo. Běží na všech GPU. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 20. 3. 2019 13:20

    Aznohh (neregistrovaný)

    Co to meleš probůh? Od AMD bych si nic nekoupil, AMD je o generaci pozadu. To pouze ty odvádíš veškerou debatu o velikosti vram zpět na téma AMD, jako nějaký lunatik.

    Nejde o to kolik těch her teď je, jde o to, že jsou to nové hry, ne nějaké stovky starých her, které byly na vram nenáročné. Jde o změnu trendu a dá se očekávat, že většina nových her na tom bude podobně. A opravdu nejde o žádné nesmyslné nastavení jak se snažíš podsouvat, např. BFV jede na 2060 ve FHD Ultra+RTX+DLSS nad 60 fps.

    Ty tvrdíš "6GB bohate staci" - to je naprosto stejná demagogie, jako když jiný tvrdí, že 6GB je dnes nepoužitelné. 6GB je dnes na kartě typu RTX2060 na limitu, to je můj názor.

    Ono té demagogie je tu v diskusi spousta, ty si tu nahoře notuješ s člověkem, který tvrdí, že "Zajimave je, ze treba takovy metro exodus ve 4K na ultra detaily se zapnutym RTX take na ultra vyuziva neco malo pres 5GB VRAM"

    A přitom realita je dost přes 7GB vram https://youtu.be/pBmIDJl5KN8?t=1007


    Prostě nové hry jsou s náročností na vram, zvlášť při použití RTX dost někde jinde.