Už dnes díky Twitteru a Facebooku zjistil, že si lidé často stěžují na pomalý přenos čísel mezi operátory. Úřad proto připravil návrh novely zákona, který má přenos opět zrychlit. Dokument už má na stole ministerstvo průmyslu a obchodu.
„Na sociálních sítích se odehrává velká část komunikace mezi poskytovateli služeb a zákazníky a spotřebitelé stále častěji řeší své problémy přes Facebook či Twitter,“ řekl předseda Rady ČTÚ Jaromír Novák. „Stává se, že operátoři v komunikaci se zákazníky přičítají některé problémy ‚regulaci ČTÚ', ač tomu tak zcela zjevně není. Díky lepšímu monitoringu sociálních sítí chceme získat lepší zpětnou vazbu a možnost uvádět taková tvrzení na pravou míru,“ dodal Novák.
Abyste si představili, jak komunikace na sociálních sítích probíhá, hodit se budou aktuální čísla prezentovaná Vodafonem, který na Facebooku, Twitteru a Googlu+ radí už tři roky. Za tu dobu jeho tým pěti lidí poslal na sítích skoro 60 000 odpovědí a reagoval na 99 % dotazů. U dvou třetin příspěvků je reakční doba do půl hodiny.
Zdroj: ČTÚ