Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Objevena další grafika Turing, Nvidia chystá GeForce s 896 shadery. GTX 1150?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 26. 12. 2018 19:34

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Komprese (ta komprese barev/delta komprese/bezeztrátová komprese co je tu o ní řeč) šetří propustnost obrazových dat/pixelů při přenosu do RAM. Protože jsou to framebuffer data, tak to ale celkově není moc megabajtů a tudíž to není směrodatné pro to, jestli kartě chybí nebo nechybí grafická paměť. To, na co té kartě eventuálně nebude paměť stačit, jsou hlavně textury. A ty nepodléhají barevné kompresi v tomhle smyslu, jsou už předem komprimované jinými metodami (většinou ztrátově).