Hlavní navigace

Názor k článku Objevena další grafika Turing, Nvidia chystá GeForce s 896 shadery. GTX 1150? od Jan Olšan - Ale týká se to kolika, 5% max. z...

  • 26. 12. 2018 22:09

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Ale týká se to kolika, 5% max. z celé kapacity zabrané hrou? (Jestli má někdo konkrétní čísla k tomu, kolik dělá typicky u hry framebuffer a podobná data a kolik RAM jsou textury, tak se rád poučím.) Asi si nepochopil smysl toho příspěvku.
    Myslíš, že ta komprese pamětí funguje na paměť, zabranou texturama, nebo proč nesouhlasíš?
    A v tvém cintátu se btw neříká, že by to zvětšovalo efektivní kapacitu RAM.

    P.S. než tu začne hádka o tom, že básník měl na mysli něco jiného, tak se bavíme o kapacitě, jelikož jsi reagoval na "Už nyní se ukazuje u 1060/3GB že to je prostě málo…"