Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Objevena další grafika Turing, Nvidia chystá GeForce s 896 shadery. GTX 1150?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 27. 12. 2018 1:00

    Maudit (neregistrovaný)

    Stat se muze cokoliv. Ale byli by sami proti sobe vydavat ne-RTX grafiky. Pochopim to v low-endu, kde je cena cipu dulezita. Ale mainstream a high-end by mely byt vsechny s RTX, aby tu technologii melo co nejvic lidi a co nejrychlejsi vyjeli z ty situace "chicken-or-egg" (neboli z pozice uzivatele "nechci kupovat RTX hardware, kdyz neni moc raytracing her", z pozice vyvojaru "nechci vyvijet raytracing hru, kdyz neni mezi hraci moc RTX hardwaru").

    Ted je prave pro nastup takovy technologie idealni cas, protoze AMD je zaostaly a realne vykonem polovicni (hugh-end AMD proti high-endu Nvidie) a Nvidia se nemusi trapit s konkurenci. Pokud by AMD mela konkurencni vykon, nemohla by si Nvidia jen tak dovolit tolik plochy cipu venovat raytracingu a tensor cores, protoze by pak ztracela v klasicky rasterizaci.

    Proto predpokladam, ze AMD ted horecne meni plany a jejich pristi generace bude obrovsky (mozna i multi-die)brute force GPU s co nejvetsi rasterizacni silou (protoze stejne efektivni raytracing a tensor cores implementace jim mozna par let potrva). A budou tvrdit, ze raytracing je zbytecnej. Ale kdo vi, treba se pokusi vydat nejakou rozumnou DXR mainstreamovou grafiku, nebudou se snazit umele brzdit pokrok a nebudou to takovi kok**i jako doted.