Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Objevena další grafika Turing, Nvidia chystá GeForce s 896 shadery. GTX 1150?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 27. 12. 2018 10:38

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Ten citát z druhýho komentáře je irelevantní, jestli si myslíš, že textury se komprimujou jpegem a png, tak to je problém u tebe.
    Tohle je co jsi si tam měl vzít: "More info on DXT: it's a lossy compression; this means, some color data is lost when compressing the texture."

    Takže ty si myslíš, že komprimovanej formát lze ještě jednou účinně komprimovat? Zkus si patentovat rarování zipů, asi na tom vyděláš miliardy :) A možná i nějakýho toho Nobela za prolomení fyzikálních zákonů.
    Je sice možný, že ty koprese textur jako je S3TC a tak jsou dál komprimovatelný obecným algoritmem, jelikož jsou dělané na rychlou dekompresi, ale počítám, že taky nebudou moc přístupné těm lossless (a podobně na rychlost dělaným) algoritmům.

    Zkus si ten svůj program napsat a ukázat výsledky, taky by mě to zajímalo.