Odpovídáte na názor k článku Objevena další grafika Turing, Nvidia chystá GeForce s 896 shadery. GTX 1150?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Wendak 27.12.2018 at 12:01
"Stačí se podívat na testy DX11 versus DX12 u AMD a Nvidie -> AMD u DX12 =mírný vzestup výkonu, u Nvidie velký propad."
Podle me byla Nvidia mene pripravena na DX12 a hodne veci se na Nvidiich litalo v DX11, zatimco AMD uz ficelo na DX12 mnohem lepe. Nicmene je treba zvazit i to, ze AMD s jejich HW a nepodporovanim DX12 / Vulkan / Mantle by sli velmi rychle do haje, protoze Nvidia by je vykonem velmi rychle rozdupala na cucky i v mainstreamu. Takze trosku dusledek priciny slabeho HW. Uz si presne nepamatuji jak dlouho po prichodu DX12 ale zacala Nvidia dorovnavat a pak i vest - a zase jsme u toho HW (stacilo jen "optimalizovat ovladace"). Myslim si, ale ze chapu vas pohled, Nvidia se proste nestarala - spatny pristup, AMD delalo co mohlo - nemeli na vybranou.
Co se tyka RT a pouzitelnosti, to uz je na zvazeni kazdeho, ale netvrdil bych, ze to je na nic. Ba dokonce si myslim, ze by AMD melo hodne rychle neco busit, aby dalsi generace grafik nebyly jen trapne refreshe aka RX 590, ale konkurenceschopne cipy s nejnovejsima technologiema jako napr. RT. Ja treba nejsem clovek, co by si sel RTX koupit, protoze nemam duvod a nehodlam dotovat nenazrane firmy jako Nvidia (kdyby si AMD vymenilo pozici s Nvidii, udelal bych to same - nezivil bych AMD). Kdyby ale Nvidia vydala RTX ve velmi podobnych cenach jako desitkovou radu GTX, rozhodne bych RTX kartu koupil, protoze bych to povazoval za win-win (Nvidia by mela penize na vyzkum technologii a vysledky z realneho provozu od uzivatele "zadarmo"; ja bych pak mel vykonnejsi kartu za "stejny" peniz nez starsi rada a mel bych moznost experimentovat s novymi technologiemi. Realita je ale takova, ze Nvidia si - dle meho - rekla o nesmyslne penize, za neco co ja osobne nepovazuji za kvalite odpovidajici dane cene. Proto stavajici radu RTX nemam. Posun technologie ale hodnotim kladne, protoze vyvoj v RT i DLSS uzivatel potrebuje - pokrok.