Názor k článku Datový guláš: T-Mobile opět ukazuje, že není gigabajt jako gigabajt od Fleggy - Moje zkušenost s T-Mobile. Chtěl jsem si objednat...

  • 30. 3. 2017 7:38

    Fleggy

    Moje zkušenost s T-Mobile. Chtěl jsem si objednat ten jejich nový Pevný internet 100. Napsali mi, že v dané lokalitě mi můžou nabídnout jen Pevný internet 50 (opakovaně potvrzeno). Tak jsem jim nechal své číslo, aby mi zavolali kvůli objednávce (jinak to nejde). Tak se i stalo, ale nejdřív je zajímalo, proč mám Bleskmobil, kolik utratím, a že s nimi bych určitě ušetřil. To jsem rychle utnul a chtěl jsem dokončit objednávku. Mládene chvíli opakovaně něco zjišťoval a pak mi řekl že mi žádný internet nabídnout nemůže. Na můj dotaz, proč ne, odpověděl "prostě to nejde".
    No a dva dny poté mě kontaktovala nějaká jejich slečna, že mi volá, protože jsem chtěl pomoci s přechodem na jejich tarif. Byl to velmi krátký hovor a dokonce jsme byl docela slušný :)
    Takže tak - podle mapy pokrytí bych měl mít bez problémů LTE 800 (O2 LTE mi na mobilu v pohodě jede), ale asi nejsem perspektivní klient. Ovšem moje číslo se jim hodí...