Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Máme termín odhalení grafik Nvidia GeForce RTX 3000 „Ampere“. Zbývá necelý měsíc. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 9. 8. 2020 14:54

    Bedrich (neregistrovaný)

    Bavíme se tu o Unreal Engine. A jejich vývojáři jasně řekli, že ta úroveň detailů je možná právě díky tomu speciálnímu SSD (de facto funguje jako rozšíření paměti) a že to tak nebude fungovat na běžných počítačích (pokud nebudou mít superrychlé SSD) ani na Xbox Series X.

    Ve skutečnosti to GPU nerenderuje nějak větší množství trojúhelníků, než dnešní grafiky nebo dokonce i grafiky předchozí generace. Rozdíl je v tom, že má okamžitě přístup k high LOD modelům.

    "Nanite geometry is streamed and scaled in real time so there are no more polygon count budgets, polygon memory budgets, or draw count budgets; there is no need to bake details to normal maps or manually author LODs; and there is no loss in quality."

    Doporučil bych vám si projít k tomu nějaké zdroje, než se pustíte do komentování.