Názor k článku Máme termín odhalení grafik Nvidia GeForce RTX 3000 „Ampere“. Zbývá necelý měsíc od Smazaný profil - Problém je v spotřebě tedy výkonu komponent koncentrovaných...

  • 9. 8. 2020 18:07

    Smazaný profil

    Problém je v spotřebě tedy výkonu komponent koncentrovaných na malé ploše a v jejich následném uchlazení. Tedy cestě kterou kráčí Nvidia a zatím i AMD v cestě jednoho jádra. S tím se potýkají všichni a právě díky nezvládnutí výrobnímu procesu a rozkmotření se s TSMC se tento problém u Nvidie ještě umocňuje.
    Zaspekuluji si a budu tvrdit, že dokud nebudou chipletové grafické karty tak bude vždy raytracing jenom technologie v plenkách a ne dospělý produkt který budou naplno používat masy. Dalším kamenem u nohy raytracingu jsoui konzole. Jsem velice zvědav kdo nám dodá dříve chipletovou architekturu grafik.