Jako clanek skvely, spousta informaci, ale malinko nesourode napsanych.
Jde o to, ze ray tracing = vypocetni GPU. A jak znamo, tak NVidiacke herni grafiky az po Pascal jsou skvele pro DX11 a nizsi, ale v DX12 uz maji drobne problemy s nekolika malo technikami, ktere jsou prave vypocetnim smerem a nikoliv zamerene na specializovane graficke shadery.
Tohle ten problem jen prohloubi, ale samozrejme tou dobou, kdy s tim zacnou vyvhazet hry, bude venku nova grafika od NVidie, ktera to da s prstem v nose.
Ovsem teda jestli to nebude podporovat ani Ampera, ktera vyjde v kvetnu, tak uz je to malinko blbe. V podstate je mozne, ze listopadovy Turing prinese nove v budoucnu dulezite technologie, ktere Ampera neda. Ach jo.
Co se tyka AMD, tak teoreticky by po nastupu DXR mohly Vegy zrat jak vino, jak nam priznivci AMD neustale predhazuji, ale ja myslim, ze AMD spis typicky neda ovladace.