Názor k článku DXR: Microsoft přináší do herní grafiky nad DirectX vykreslování ray tracingem od Fortune Rayzor - Mě by zajímal zdroj těchto informací, protože až...

  • 20. 3. 2018 10:17

    Fortune Rayzor

    Mě by zajímal zdroj těchto informací, protože až nápadně vypadají vycucané z prstu.
    Jediné co si vybavuji kvůli čemu všichni dělali takový poprask byl Asynchronous Compute, což nijak nesouvisí v hrubým výkonem GPU, ale lepší efektivitou (tj. vyšší průměrné využití bloků GPU kde je to možné).

    Pokud od spekulací a polopravd přesuneme k reálným číslům, tak na luxmarku (raytracing benchmark) jsem v single GPU konfiguraci neviděl AMD v prvních padesátce (viz: http://www.luxmark.info/top_results/Hotel/OpenCL/GPU/1 ). AMD potřebuje akorát GPU s podstatně vyšším hrubým výkonem, v podstatě nic jiného.

    Chtěl bych především upozornit na výsledek Volty. Úplně nevidím, kde má teda Nvidia problém.