Diskuzní témata na Facebooku dostanou smysl, v síti už fungují #hashtagy

12. 6. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Už jsou to tři měsíce, kdy se začalo mluvit o podpoře hashtagů na Facebooku. Od včerejška tato novinka oficiálně funguje. Pokud v příspěvcích nebo komentářích napíšete slovo s křížkem na začátku, automaticky se vytvoří tematický hashtag. Ten funguje jako odkaz na výsledky vyhledávače, kde budou stejně označené (veřejné nebo vámi viditelné) příspěvky.

Hashtag v příspěvku Hashtag ve vyhledávání
Hashtag v příspěvku | Hashtag ve vyhledávání

Hashtagy už fungují na Twitteru, Googlu+, Instagramu a jiných sítích, jen ta největší se jim dosud vyhýbala. Přitom se pro sledování vašich zájmů výborně hodí. Začátkem měsíce na českém Twitteru například ožil silný hashtag #povodne. Pokud jste na něj kliknuli, mohli jste najednou vidět všechny lokální zprávy a fotografie týkající se záplav.

Hashtag zkrátka slouží k tomu, abyste označili příspěvek jedním nebo více tématy, aby jej mohli snadno najít ostatní. Může mít zpravodajský (#povodne) či lokální (#liberec) charakter, lze s ním označit velké události (#mshokej), humor (#vtipy) nebo třeba upřesnit styl fotografie (#bw, #makro atd.). Užívejte je ale s rozvahou! Všeho moc škodí.

 

Zdroj: Facebook