Názor k článku Největší komentářový systém Disqus koupila firma zpracovávající big data od Kaz - "Nejlepším, ale ne nejlevnějším řešením zůstává vlastní komentářový...

  • 9. 12. 2017 17:11

    Kaz

    "Nejlepším, ale ne nejlevnějším řešením zůstává vlastní komentářový systém"

    No, zrovna v případě Cnews, kde na web a speciálně práci uživatelským profilem a komentáři od překlopení do nového designu prakticky kašlete (sorry), bych to netvrdil :-). To, co máte zde, není ani nejlepší a naopak to muselo být sakra levné, když to vůbec nic neumí. A je škoda, že na to takto dlabete :( Nevěřím, že za ten rok nešlo těch pár zásadnějších věcí dodělat (možnost upravit profil, opravit zpětně komentář, zapnout zasílání upozornění na reakce, dořešit problém s často kravícími odkazy nebo občasnou nemožností se pohybovat v psaném textu kurzorovými klávesami).
    O věcech, jako případném hodnocení komentářů nebo možnost ignorovat (skrýt) komentáře od některých osob, už ani v duchu neuvažuji.