Odpovídáte na názor k článku Největší komentářový systém Disqus koupila firma zpracovávající big data. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
"Nejlepším, ale ne nejlevnějším řešením zůstává vlastní komentářový systém"
No, zrovna v případě Cnews, kde na web a speciálně práci uživatelským profilem a komentáři od překlopení do nového designu prakticky kašlete (sorry), bych to netvrdil :-). To, co máte zde, není ani nejlepší a naopak to muselo být sakra levné, když to vůbec nic neumí. A je škoda, že na to takto dlabete :( Nevěřím, že za ten rok nešlo těch pár zásadnějších věcí dodělat (možnost upravit profil, opravit zpětně komentář, zapnout zasílání upozornění na reakce, dořešit problém s často kravícími odkazy nebo občasnou nemožností se pohybovat v psaném textu kurzorovými klávesami).
O věcech, jako případném hodnocení komentářů nebo možnost ignorovat (skrýt) komentáře od některých osob, už ani v duchu neuvažuji.