Do Play Storu se dostane reklama. Vývojáři si zaplatí, aby jejich aplikace byly vidět

26. 2. 2015

Sdílet

 Autor: Redakce

Aktuálně je v téměř dvou stovkách zemí aktivních více než miliarda zařízení s Androidem. V Play Storu je přes milion aplikací a jen loni Google vývojářům vyplatil 7 miliard dolarů. Mobilní aplikace jsou dnes velký byznys, a tak Google našel způsob, jak v něm otočit ještě více peněz.

Reklamní aplikace v Google Play Storu

V nadcházejících týdnech se v Play Storu objeví sponzorované aplikace. Vývojáři si zaplatí, aby jejich software byl více vidět ve výsledcích vyhledávání. Pokud budete hledat svítilnu, hru či aplikaci pro vyhledávání hotelů, tvůrci si mohou za hrst dolarů pojistit, aby jejich software Google vytáhl v seznamu nahoru.

 

Google využije zkušeností, které má s reklamním systémem AdWords u běžného vyhledávače. Sponzorované aplikace nejdříve otestuje s vybranými partnery, v příštích měsících vyhodnotí výsledky a podle nich pak nový druh reklamy upraví nebo doplní.

Zdroj: Google