Dropbox má také nové logo. Stíny a černý text jdou pryč

16. 9. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Jen za poslední rok zjednodušil své logo Microsoft, Yahoo, eBay nebo Facebook. Trendem jsou pevné barvy, jednoduchý logotyp a hlavně žádné kudrlinky. V tomto duchu se změní i znak Dropboxu. Tvůrci na svém blogu představili grafiku pro rok 2013.

Dropbox má nové logo
Dropbox má nové logo

Krabice s nápisem Dropbox zůstává, ale vše je vedeno jednou barvou, ztratilo se stínování. Je to největší změna od roku 2007, kdy logotyp navrhl sám zakladatel a dnešní šéf Dropboxu Drew Houston. Však si z něj v oznamovacím blogpostu utahují (vývojář, co to umí s Photoshopem!). :)

Ikonky aplikací Dropboxu
Ikonky aplikací Dropboxu

Další obrázek prozrazuje, jak vypadají ikonky aplikací. Windows 8 (Metro verze) už mají finální, ale iOS a Android navzdory obrázku také používají invertované logo s modrým pozadím a bílým piktogramem. Ve Windows na desktopu je nadále stará stínované verze.

 

V tomto manuálu pak najdete, jak logo vznikalo a jak jej používat. Mimochodem: na to, proč je krabice prázdná a není zobrazena izometricky, Dropbox stále neodpověděl. Prozradí to jen tomu, kdo se připojí k jejich designérskému týmu.

Zdroj: Dropbox