Dropbox mazal soubory, když spadl při nastavování selektivní synchronizace

13. 10. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Nemilou zprávu máme pro uživatele Dropboxu. Někteří lidé totiž nadobro ztratili část uložených dat. Problém se vyskytl v souvislosti se selektivní synchronizací, takže byste skoro určitě neměli být postiženi, pokud synchronizujete celý obsah cloudového úložiště.

K odstranění souborů omylem mělo dojít při aplikování nastavení složek k synchronizaci v desktopovém klientu. Poslední podmínkou bylo, že se aplikace v tuto chvíli zrestartovala či prostě jen úplně vypnula. Postižené uživatele firma kontaktovala e-mailem. Pokud jste žádný neobdrželi, patrně si můžete otřít pot z čela.

 

V opačném případě klepněte na odkaz ve zprávě, jenž vás zavede na stránku, kde se dozvíte, která data byla ztracena. Tým kolem Dropboxu se snažil soubory obnovit, jak ale naznačuje, ne ve všech případech se to povedlo. Chyba v softwaru byla již vyřešena a autoři nás ujišťují, že zavedli novou sérii testů, aby byl případně podobný problém příště odhalen při testování.

via Engadget