Dynamic Super Resolution je zřejmě skutečně čistě softwarovou záležitostí. S nejnovějšími ovladači verze 344.48 už tuto funkci bude možné používat obecně na všech grafikách generace DirectX 11 (karty řad 400, 500, 600 a 700) – tedy nejen z rodiny Kepler, ale také na těch založených ještě na Fermi. Podpora by snad neměla být omezena na specifické modely, ale skutečně na vše založené na dotyčných architekturách generace DirectX 11. Poznámky k vydání ovšem hovoří o „desktopových“ grafikách, takže je vcelku možné, že notebookovým modelům tuto funkci Nvidia upře.
Dynamic Super Resolution lze zapnout v GeForce Experience
Lze říct, že vzhledem k tomu, jak Dynamic Super Resolution funguje, si s tím na nižších a starších modelech asi zas tak nepošušňáte. Výkonnostní dopad je totiž přinejmenším stejný, jako kdyby se skutečně kreslilo na monitor s nativním rozlišením 4K (případně jiným, podle nastavení). Přinejmenším u karet s čipy GK104 by ale výkon měl na leccos stačit. Nemluvě už o grafikách s velkým Keplerem GK110, které ostatně stále představují špičku nabídky karet GeForce. Rozšíření podpory na starší GPU je ale rozhodně příjemný krok vstříc zákazníkovi.
Podpora pro Dynamic Super Resolution by se nyní měla táhnout až k první DirectX 11 grafice Nvidie: GeForce GTX 480
Ovladač 344.48 je stabilním vydáním, má dokonce i certifikaci WHQL. Proto nečekejte nějaké čerstvé optimalizace výkonu; ostatně čip GM204 je na trhu ještě dost krátkou dobu. Nový ovladač by nicméně měl přidávat například podporu pro nové hry (uvedeny jsou Lords of the Fallen, Civilization: Beyond Earth a Elite: Dangerous) a nové či aktualizované aplikační profily či profily pro SLI. A součástí jsou samozřejmě také opravy některých chyb přítomných ve starších verzích.
Novou verzi ovladačů můžete stahovat zde (64bitová verze), případně zde (32 bitů).
Zdroje: The Tech Report, Nvidia