Hlavní navigace

E-shop Lidlu odstartoval. Láká na bezplatnou dopravu a 90denní lhůtu pro vrácení zboží

20. 9. 2017

Sdílet

 Autor: Redakce

Uzavřený test, do kterého měli přístup jen zaměstnanci, nakonec trval jen týden. Čtvrtý největší obchodní řetěz v Česku dnes spustil lidl-shop.cz naostro. Firmu zřejmě překvapil velký zájem, protože stránky jsou od rána přetížené. Lidl ve svém obchodě láká na bezplatnou dopravu při nákupu nad 1000 Kč. Jinak je dopravné 59 Kč. Dobírka při nákupu do 1000 Kč stojí 29 Kč, platit lze ovšem i online kartou. U nadrozměrných balíků si bude Lidl účtovat ještě příplatek.

Zboží z centrálního skladu v Plzni doručí do 2–3 pracovních dnů. Objednávku nelze vyzvednout na prodejně, lze je poslat jen na určenou adresu, případně vyzvednout v PPL ParcelShopu. Na stejných místech se bude také vracet zboží při odstoupení od kupní smlouvy. Lidl překvapivě zašel dál, než mu nařizuje zákon. Místo 14 dnů od převzetí můžete zboží vrátit do 90 dnů.

Na rozdíl od Německa u nás Lidl neprodává potraviny. Zboží má roztříděné do kategorií móda, dílna a zahrada, sport a volný čas, bydlení, domácnost a dětský svět. Produkty, které byly na kamenných prodejnách dostupné vždy jen v jednom týdnu, by e-shopu měly být po celý rok.

Více informací o spuštění Lidl Shopu přineslo Euro.cz.