Hlavní navigace

EA Battleforge s DirectX 11

30. 9. 2009

Sdílet

 Autor: Redakce

Battleforge od Electronic Arts, MMORTS (massive multiplayer online real-time strategy), dostal od EA Phenomic nový patch, který přidává podporu DirectX 11. Co přínáší nového?

Pro podporu DirectX 11 v Battleforge si budete muset stáhnout tento SDK balíček od Microsoftu. A samozřejmě, abyste si mohli naplno užívat efektů DirectX 11, potřebujete Windows 7 a Radeon HD 5800. Nebo v budoucnu i jinou kartu, ale Radeony HD 5850 a 5870 jsou zatím jediné karty s podporou DirectX 11 na trhu.

DirectX 11 logo

Novinkou v nastavení hry je položka SSAO (Screen Space Ambient Occlusion). Pod DirectX 9 není distupná. Pro DirectX 10.1 je navrženo nastavení „high“, které SSAO zapíná, pro DirectX 11 je tu „very high“ nastavení, které zapíná jakési lepší SSAO pod pojmem HDAO. Pokud zvolíte toto třetí nastavení, bude využit Compute Shader.

WT100

Pokud chcete otestovat různé verze Shader Modelu/DirectX, není nic snazšího, než manuálně upravit config.xml soubor s nastavením. Najdete v něm hodnotu maxshader. Pokud se hodnota rovná nule, pak je automaticky využita nejvyšší možná verze Shader Modelu, až do verze 4.1/DirectX 10.1. Hodnota 1280 odpovídá Shader Modelu 5.0/DirectX 11, 1025 = SM 4.1/DX 10.1, 1024 = SM 4.0/DX 10.

Zdroj: TZ

Autor článku