Odpovídáte na názor k článku EA chystá revoluci. Hry běžící v cloudu přinesou lepší grafiku, fyziku i AI. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
"V cloudovém hraní je již zainteresováno tolik firem, že je zkrátka budoucnost, se kterou musíme počítat."
Uplne prvne byste meli pocitat uzivatele, protoze cloudovych firem pro hrani je dneska vic nez zajemcu. Je pochopitelne, ze to ted, kdyz je to IN, kazdy zkousi, ale ono spousta spousta lidi si proste na domaci herni PC potrpi a cast firem, ktere budou mene uspesni, budou muset skoncit, protoze ten trh "cloudovych hracu" zase tak velky nebude.
"Kdo to vlastně všechno zaplatí?"
Tak to vim presne. Zaplati to uzivatel/zakaznik. Proto taky rikam, ze ten prostor tam nebude.
1. Tradicni PC hraci na to z velke casti neprejdou, to se muzou firmy stavet treba na hlavu.
2. Nekonecny vykon pro hrace VR jen tak nehrozi, to potrva desitky let, takze dlasi skupina ktera z cloudu vypadava.
3. Cast hracu neprejde z duvodu nutneho pripojeni na internet. Ten porad neni uplne vsude a zase desitky let potrva nez bude.
4. Cast hracu neprejde kvuli cene. Kdo si dneska koupi na hrani nejakou GTX1050Ti a takoe lidi znam, tak tezko budou mit prachy na cloud.