Odpovídáte na názor k článku EA chystá revoluci. Hry běžící v cloudu přinesou lepší grafiku, fyziku i AI. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Nemyslím si to.
Kromě toho, že takové řešení vyžaduje daleko lepší konektivitu (rychlosti min. 8Mbit, nízký jitter, nízká latence), tak to má další, dalekosáhlé důsledky, jako zvýšené latence při hraní (tzv. lag), nepěknou kompresní rozmatlávačku obrazu, atd. Další problém bude nemožnost hrát s kýmkoli, bude nutno mít předplaceno u stejného poskytovatele a zřejmě i na stejné serverové farmě. A v neposlední řadě to někdo bude muset zaplatit.
Celé to povede na to, že když klesne zájem, tak poskytovatel hru vyřadí a ti, co by ji rádi hráli, budou mít prostě smolíka. Stejně jak třeba EA v minulosti zabilo Battlefield2 - jenomže protože to byla "normální" hra, tak se jí ujala komunita a rozjela si vlastní infrastrukturu. V případě předplatného toto nebude možné. Z mého pohledu je to konzum na druhou.