Odpovídáte na názor k článku EA chystá revoluci. Hry běžící v cloudu přinesou lepší grafiku, fyziku i AI. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Ty máš 80Mbit, gratuluji. Bohužel průměrná rychlost připojení v ČR je někde okolo 5MBit/s (https://www.seznam.cz/mapa-rychlosti-internetu) , na Slovensku bych neřekl, že to bude o moc lepší.
A dále, vůbec jsi nezohlednil další podstatné parametry, jako jitter a latenci (btw desítky ms jsou jak z doby kamenné, proto je LTE na hraní naprosto nevhodné, podobně jako xDSL). Sítě páté generace tu ještě nejsou, a až budou, dopadne to s nimi jako s LTE, budou zahlušeny YTubery a přenosem dalších videodat. Cokoli má podstatu v CSMA/CD či CA (nebo podobné technologii sdílení pásma jako je TDMA), je už předem odsouzeno k problémům a negarantovatelnosti služby (nebo řádově nižším rychlostem a vysoké latenci), zejména pokud bude použita agregace, jak je u veřejných sítí naprosto běžné.
Bohužel pro teoretiky a technadšence tohle všechno není tzv. "problém", vy vidíte jen ta nicneříkající číslíčka a gigabity.
A poznámky na závěr:
1. FHD video, které je zpracované 2-passově s možností předpočítat VBR a řazení jednotlivých typů framů zcela jistě na 6Mbit dostaneš v koukatelné kvalitě. Jenže livestream je něco úplně jiného.
2. Ceny herních PC naopak docela pěkně klesají. Co roste, jsou ceny hiendu, ale na tom skoro nikdo nehraje. Za 20 tisíc je k mání velmi dobře použitelné herní PC střední třídy. Stejně tak na příležitostné hraní nemá smysl kupovat AAA tituly, což zase implikuje, že běžné hry si člověk dnes zahraje dokonce i na notebooku s intel grafikou.