eBay už ani není centrem použitého zboží, ale většina produktů je nových, podobně jako na Aukru prodávaných přes „Kup teď“. Prodejci nemusí stavět vlastní e-shop, prostě se podělí s eBayem, aniž by se starali o vlastní e-shop.
Aukční web už také nebude starý, ale dostane nové logo. Barvičky jsou trochu jiné, více se podobají stylu Googlu nebo Microsoftu. Ten své logo také změnil po 25 letech. eBay to své začne používat v nové kampani od poloviny října.
Staré logo
Nové logo
Prezident společnosti Devin Wenig říká, že máme zůstat naladění, další novinky mají přijít. Nový vzhled? Možná. Kromě toho se ale pochlubil několika čísly. Věděli jste, že…
- mobilní aplikace eBay už byla stažena 100milionkrát?
- se přes mobil nakoupily produkty za 10 miliard dolarů?
- v katalogu bylo už 350 milionů položek?
- pětina obchodů je přeshraničních?
- 70 % produktů je nových a 65 % se prodává za pevnou cenu?
Zdroj: eBay