Streamování videí nejen ze hraní počítačových her je populárnější než když dřív. YouTube platí za oblíbenou volbu a ověřenou platformu, k dalším hráčům na trhu se mj. řadí Twitch, který už čtyři roky vlastní Amazon. Twitch se orientuje speciálně na hraní her a každý den ho použije 15 milionů lidí. Do vlastní streamovací platformy v posledních měsících investuje také Facebook.
Vedle seriálů, které teprve čeká mezinárodní premiéra, se soustředí na sport. Čerstvě bylo oznámeno, že si pořizuje si Vidpresso, službu založenou v roce 2012. Nejedná se o obyčejnou streamovací platformu – zajímá se o to, jak proměnit pasivní sledování v aktivní činnost. Podporuje přidávání různých interaktivních prvků ze sociálních sítí do přenosů.
Jedná se o ankety, komentáře a jiný obsah. Služba umožňuje snadno ovládat parametry přenosu. Pro sociální síť Facebook, který se právě snaží nabízet např. živé přenosy sportováních událostí, je pak význam takové služby jasně zřetelný. O akvizici se akorát ví to, že Facebook nekoupil přímo firmu, ale sedmičlenný tým a technologii. Z původního podniku tak reálně mnoho nezbývá.
Facebook prý od platformy neodstřihne její zákazníky jako BuzzFeed, Nasdaq, NBC a další. S interaktivitou už má určité zkušenosti, před pár měsíci začal testovat mj. Lip Sync Live. Tato funkce uživatelkám a uživatelům umožnila zazpívat si oblíbené hudební fláky a taková videa sdílet.