Aplikace v něm bude možné i prodávat, čímž si vývojáři budou moci vydělat i jinak než prostřednictvím in-app plateb ve freemium aplikacích. Druhým důležitým bodem je, že App Center sloučí na jednom místě aplikace pro web (i mobilní) i zařízení s Androidem a iOS (na ty pouze odkáže do Play Storu či App Storu).
Podmínkou pro vývojáře je vlastně jen to, že aplikace musí obsahovat přihlašování pomocí Facebooku. Jinak se software vůbec nemusí točit kolem sociálních sítí. Toto pravidlo má být oboustranně výhodné. Facebook bude aplikace propagovat ve svém obchodu a zároveň dále rozšíří ekosystém.
Jinak je App Center dalším tuctovým katalogem softwaru, kde každá aplikace dostane svou stránku s popisem, screenshoty, komentáři, hodnocením apod. Nutno však podotknout, že přehledný katalog s tříděním do kategorií Facebooku citelně chyběl.
Zdroj: Facebook