Facebook s Microsoftem spolupracuje dlouhodobě, vyhledávač Bing je už do Facebooku integrován dokonce od roku 2008, stará se o hledání výrazů na webu mimo Facebook. Síť využívá i jiných prvků Microsoftu, například videohovory běží přes Skype, nebo o zobrazování a úpravu dokumentů ve skupinách se stará webový Office.
Aby se člověk k výsledkům vyhledávání z webu dostal, musí v našeptávači kliknout úplně dole na „Zobrazit další výsledky na dotaz“ a z levého sloupce s možnostmi vybrat „Výsledky na webu“. V budoucnu se tyto výsledky budou objevovat přímo v našeptávači. Internetem také proběhly zprávy, že by se v našeptávači mohly objevovat i reklamy (Sponsored Results).
Facebook zatím ale přidání výsledků z webu do našeptávače oficiálně nepotvrdil. Vše tomu ale zatím nasvědčuje, některé změny proběhly v nápovědě k vyhledávání, navíc minulý měsíc do lišty s vyhledáváním přibyl nápis „Hledat osoby, místa a obsah“.
Zdroj: InsideFacebook