Následovalo několik kol investic a služba rostla. Giphy se stalo nejvyužívanější službou pro gify. Facebook nezveřejnil cenu za akvizici, nicméně podle zdroje webu Axios jej to stálo 400 milionů dolarů (reálná hodnota ale může být až 600 milionů).
Plánuje z ní udělat integrální součást Instagramu, kde uživatelé používají gify v druhé novější části této sociální sítě – ve stories. Více integrovat se ale zřejmě bude i přímo do Facebooku. Viceprezident Facebooku Vishal Shah řekl, že spojením Giphy s Instagramem bude pro uživatele snadnější najít perfektní gif pro jejich příběhy.
Instagram už nyní stojí za zhruba čtvrtinou provozu Giphy, tedy že 25 % uživatelů Giphy jej používají právě skrz Instagram, a pokud by se započítaly i ostatní služby vlastněné Facebookem, bylo by to až 50 %. Ten už dávno není sítí pro sdílení hezkých fotografií čtvercového formátu, jež jsou stále více upozaděné.
Uvedl však, že nehodlá Giphy uzavřít pro služby třetích stran. To stejné však neplatilo pro Instagram, kde po akvizici uzavřel jeho sdílení na konkurenční Twitter. Akvizici Instagramu tehdy provázely nejasnosti.