Již jsme se zmiňovali o tom, že Facebook testuje patnáctisekundové reklamní spoty na reálných uživatelích. Zkoušky nejspíš dopadly dobře, neboť firma s vybranou skupinou marketérů spustí ostrý provoz videoreklam. 15 sekund dlouhé spoty se začnou přehrávat zcela automaticky, ale beze zvuku. Facebook si asi dobře uvědomil, jak neskutečně otravné je, když vám třeba i na pozadí začne webová stránka vyhrávat. Spoustu lidí by tím pouze popudil. Přehrávání se dále pozastaví, jakmile se na stránce posunete níže.
Tip: Facebook pro nezájem ruší vlastní e-mailovou službu. Zprávy bude přeposílat
Pokud na reklamu klepnete, otevře se v celoobrazovkovém režimu a tentokrát bude hlučná. Nový typ reklam uvidíte během několika následujících měsíců. Z minula víme, že i když se spoty objevují rovněž na mobilech, aby nezatěžovaly FUP, budou se stahovat pouze na Wi-Fi. Nasazení bude potupné, přičemž společnost bude neustále monitorovat reakce uživatelů. Existuje proto určitá šance, že projekt pozastaví, kdyby se setkal s nevraživým přijetím. Myslím ale, že tiché reklamní spoty nikomu moc překážet nebudou.
Reklamní videa se stávají skutečností
Zdroj: Facebook for Business via Inside Facebook