Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Facebook není „in“. Nejmladší jedinci ho loni opouštěli rychleji, než se čekalo. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 23. 2. 2018 12:29

    tombomino

    Facebook byl vzdycky takovy divne srackoidni. Kdyz jsem se mel poprve orientovat, tak mi prislo, ze je to nejaky divny kocpoes, ktery nevi co kde ma. Jeste i dneska po letech mne mate, kde na co kliknout a udelat.
    Jinak se ale staci podivat, jak FB tlaci jednak reklamu hlava nehlava a porad cloveku neco "nabizi", rozumej vnucuje, neda se to ridit, nastavit, nic. Ani blbe trideni podle casu, nejde nastavit jako default. Mne osobne to prijde otravne a pres miru. Jeho pozitivni stranka je, ze je tam spousta ruznych zajmovych skupin, takze je to zajimave.