Za roky fungování už Facebook pojal tolik funkcí, že je skoro vším. Nahrajete na něj fotky, slouží k přímé komunikaci, vyrábí seriály, slouží jako tržiště použitých produktů atd. Teď se vrhá do zpravodajství. Ne, že by založil svou redakci, ale v sekci nazvané jednoduše News zprostředkuje zprávy z různých zdrojů. Na seznamu se nachází i renomovaná média, např. Bloomberg, The Wall Street Journal, The Atlantic apod.
Aktuálně je pilotní verze zpřístupněna jen malému procentu lidí ve Spojených státech, do budoucna nás ale News pravděpodobně také čeká. Žurnalistický tým má pro každý den vybrat nejdůležitější zprávy, News si pak tematicky přizpůsobíte svým zájmům. Bude i možné sledovat obsah předplacený jinde rovnou na Facebooku. Ovšem pokud přístup podpoří vydavatel.
Novinařina podle Facebooku hraje kritickou roli v demokracii. Stejná firma prostřednictvím svého ředitele před pár dny odmítla zodpovědnost za lživé politické reklamní kampaně. Nepřísluší jí prý právo cenzurovat politickou nebo zpravodajskou scénu – tím Zuckerberg navázal na ostrou debatu probíhající v USA a snažil se obhájit své chování. Reklama je primárním zdrojem příjmů Facebooku.
[video width="1280" height="720" mp4="https://www.cnews.cz/wp-content/uploads/2019/10/fb-news-official-spot.mp4"][/video]