Reklamy v mobilu jsou pro Facebook důležité, tím, že v aplikaci zatím žádné nejsou, společnost přichází o velké peníze, které by tak mohla vydělat. Aplikaci v mobilním telefonu pravidelně používá necelá polovina z celkového počtu více než 900 milionů uživatelů a číslo stále roste.
Právě kvůli absenci reklam v mobilu byl Facebook často kritizován ještě v souvislosti se vstupem na burzu, akcie společnosti jsou pro mnohé nezajímavé z důvodu, že Facebook nedokáže efektivně využít potenciálu, který má, pro vydělání více peněz. Přitom průměrný zisk Facebooku na jednoho uživatele za rok je něco málo přes 4 USD.
Zadavatelé reklam si teď můžou určit, jestli se reklamy budou zobrazovat v mobilní aplikaci, v klasickém webovém rozhraní na počítači, nebo všude. Pro webové rozhraní ještě existuje možnost zobrazení reklam v bočním panelu napravo.
Zdroje: Mashable, AllFacebook