Fotky přidané stránkami se ve výpisu na zdi zobrazují v mnohem menší velikosti než fotky, které jsou přidané běžnými uživateli. Nyní se budou náhledy fotografií zobrazovat stejným způsobem jak pro stránky, tak pro uživatele. Velikost náhledů se oproti dřívějšku zdvojnásobí.
Fotky z alb budou na zdi poskládány tak, aby se do jednoho příspěvku vešlo více náhledů. Více místa také budou zabírat textové popisky, které zároveň budou podrobnější.
Odkazy
Facebook bude nově informace o odkazu dávat do světle šedého rámečku, zároveň se zvětší velikost písma a řádkování u popisku od uživatele. Podobně jako u jiných prvků, odkazy na stránce budou zabírat více místa, než dříve.
Reklamy na zdi
Od začátku letošního roku Facebook zavedl zobrazování reklam přímo ve výpisu příspěvků od běžných uživatelů a stránek. Reklamy přímo na zdi placené stránkami budou nově zabírat mnohem více místa než dřív, zvětší se jak obrázky, tak doprovodný text. Ostatní reklamní prvky na Facebooku (například v pravém bočním panelu) výrazné změny nečekají.
Ostatní typy příspěvků, jako jsou výpisy aplikací, informace o změně profilové fotky nebo rodinného stavu a jiné zůstanou stejné. Změny se postupně aktivují od začátku tohoto týdne, ke všem uživatelům by se měly dostat během několika následujících dní až týdnů.
Zdroje: TechCrunch, AllFacebook, InsideFacebook