Odpovídáte na názor k článku Oculus uvádí VR headset Quest 2: jemnější 90Hz LCD, Snapdragon XR2, povinný Facebook. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
VR umožňuje člověku posadit se do prázdného virtuálního kina a koukat se na velké plátno. Člověk není omezen místem ani denní dobou, žádné odrazy a sekundární zdroje světla. Stejně tak si můžu plátno připnout a mít jej před sebou v jakékoli poloze, můžu ležet na boku, na zádech, převalovat se jak chci aniž bych se musel starat o úhel/sklon/orientaci hlavy vůči obrazovce. Nikdo mi nekouká přes rameno, nikdo mi nekomentuje děj. Jedinou nevýhodou současné technologie je postřehnutelná mřížka LCD. Není to nic vyloženě hrozného, ale zážitek to trochu kazí. Od druhého Questu s o 30% jemnější mřížkou si slibuji znatelné zlepšení, ač k dokonalosti tomu ještě pár stovek pixelů chybět bude.