A přitom jaká sračka se z toho během let stala. Jsem rád, že už měsíce se s tímto svinstvem nepotýkám a mám klid, opustit to bylo snazší, než jsem vůbec očekával, aneb návrat k RSS/Atom čtečkám a přechod k jednomu z vícero schopnějších komunikátorů (které mají pořádné klienty na všechny platformy, nejsou šmírované poskytovatelem, necenzurují odkazy atd.).
Především RSS a Atom čtečky mi zobrazí vše, na rozdíl od dementního FB, který upřednostní více sypající stránky a ostatní se rozhodne potopit. Možná jen ty akce, vkládají je lidi i jinam než na sociální srance? Přece jen hlídat a prohledávat haldy webů, kdy se kde jede jaká rally, kdy se co jede na okruhu, kde jsou herní výstavy atd., je problematické.
A promo na tyhle akce které máš namysli probíhá pouze prostřednictvím Facebooku? (ptám se protože fakt nevím, přijde mi jako nešťastné řešení propagovat svou akci na Facebooku v dobré víře že se moje promo dostane i k normálním myslícím lidem a ne jenom k nemyslícímu stádu na sociální síti ... )
Vidím to už i u běhu - akce je sice prezentovaná v oficiálním kalendáři na běhej.com, jenže tam je o ní jen stručné info a pak už vše ostatní na facebooku. Velké běžecké podniky si to nedovolí, ale spousta menších akcí s pár desítkami či stovkami běžců jo. Je to pro ně jednodušší, protože tím obsáhnou více lidí, třeba i ty, kteří by na běhej.com nebo jiný podobný web ani nechodili.
No bohužel o většině akcí se ani nedozvím, až od lidí z FB. Právě proto by se hodila možná nějaká služba, do který by šlo vkládat akce, mít přehled co se v jaké lokalitě a kdy děje, včetně nějakých upozornění na mail či tak něco.
To je tak nějak jediná věc, za kterou nemám náhradu, ale zároveň kvůli tomu nehodlám FB dál provozovat.
Některé skupiny se vážně chovají tak, jakoby existoval jen FB a všichni lidi na něm byli.
Tak bohužel no, ale to je všechno v lidech. Ono vzásadě nejsi první kdo něco takového tvrdí. kamarád, webdesigner na volné noze, taky říkal že se zatnutými zuby musel zřídit nějaký profil na FB a udělat si tam reklamu, protože reklamu v mediích nezaplatíš a lidi "jinam než na FB nechodí". Naštěstí měl tu kliku že se chytil a dneska už si to lidi mezi sebou řeknou a existuje nějaký WEBTRH, kde je jak nabídka tak poptávka, takže tuhle ubohost nepotřebuje, nicméně je pravda že tyhlety minoritní spolky bez FB moc šance nemají a nic lepšího nevymyslíš, dokud si lidi nechají vymývat mozky komercí sociálních sítí, nenaděláš nic. tady to týpek vysvětlil tak barvitě až se mi z toho zvednul kufr https://video.aktualne.cz/dvtv/socialni-site-o-nas-maji-desive-mnozstvi-informaci-je-dobre/r~08820b14b89611e7a9d00025900fea04/