Netřeba si zdůrazňovat, jakou hodnotu by tato data měla. Facebook by podle nich mohl podstatně zdokonalit službu, ale také zvýšit efektivitu reklam. V tuto chvíli sociální síť sleduje váš život mimo modré zdi. Ví, kam chodíte do školy, kde pracujete a žijete. Také ví, který akcí jste se zúčastnili atp. Dále sleduje vaše chutě a názory prostřednicím lajků, přátelství a jiných akcí na Facebooku.
Jestli má cenu sbírat další data, o tom rozhodnou výsledky testování. Ty budou k dispozici za několik měsíců. Facebook by nebyl prvním, kdo sleduje uživatele na podobné úrovni. Podle deníku The Wall Street Journal služba Shutterstock zaznamenává doslova každý pohyb myší. Mimochodem, výpočetní kapacita prostorů pro skladování a analýzu dat z Facebooku za poslední čtyři roky narostla 4 000× a má objem kolem 300 petabajtů.