Mark Zuckerberg před pár hodinami oznámil finanční výsledky Facebooku za první kvartál roku 2017. Jeho firma během první tří měsíců utržila 8 miliard dolarů, což je o 49 % více než loni. Čistý zisk ve výši 3 miliard dolarů je dokonce o 76 % vyšší než před rokem. Naprostá většina příjmů (7,86 miliard dolarů) pochází z reklamy. Ta mobilní již má na svědomí 85 % příjmů. Nadále roste také uživatelská základna. Každý měsíc se alespoň jednou přihlásí 1,94 miliardy uživatelů (17% meziroční nárůst) a jednou denně 1,28 miliardy uživatelů (18% nárůst). Během tří měsíců tak každý uživatel díky reklamám „přispěl“ Facebook částkou 4,14 dolaru. V USA a Kanadě je to přes šestnáct dolarů, v Evropě přes pět, do průměru to stráží zbytek světa.