Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Není sleva jako sleva. Jak nenaletět na falešné výprodeje?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 15. 11. 2017 20:12

    Cemada (neregistrovaný)

    Je to rok dva co mě to trošku zajímalo a kouknul jsem na ČOI. Jestli si dobře pamatuji, tak mluvili o tom, že legislativa dovoluje uvádět slevu z ceny zaváděcí či běžné. Zaváděcí je jasná, cena produktu při první uvedení do prodeje v daném obchodě. Běžná cena...tak už není nijak specifikovaná. ČOIka jde jen po prokazetelném úmyslém zdražení na dobu, kdy je uvedena sleva. Tedy např. když obchod zdraží a týden na to hodí na týden slevu.
    Ale možná si to pamatuji jinak, když tak mě opravte.

    K té Alze a screenům:
    Alza na Heurece už nějaký ten pátek není, takže je klidně možné, že opravdu takovou zaváděcí cenu měla.
    Pamatuji když jsem takhle koukal na nějaké RAMky. 50% sleva a drbu se na palici, protože cena byla defakto běžná jako všude jinde. No a pak se dozvím tohle s tou zaváděcí cenou.

    Jinak ale jo, stejně to jsou nehezké praktiky. Nachytají ty, kteří danou oblast produktů pravidelně nesledují nebo si cenu např. na té Heurece neověřují.