Pirátství je dobré v boji proti nenažranosti filmových producentů. Hollywood chrlí jeden film za druhým, ale ať vydá cokoliv tak vždycky film vydělá. Nejhorší film jsem zaznamenal byl Area51, který stál nějakých 5 milionů dolarů a vydělal 7 milionu dolarů. Ano řeknete si že to je mizerný výsledek, ale prostě ten film vydělal, neskončil v krachu. A to se domnívám je daleko horší než piráti, protože ten kdo to natočil nedostal po čuni a příště natočí zas nějakou zhovadilost, protože i když to bude totální mrdník tak stejně na tom vydělá a když chybí ta zpětná vazba, pak jde kvalita dolů. Piráti jsou jen důsledek nikoliv příčina, a filmové společnosti a nenažraní producenti jdou po důsledcích místo toho aby se věnovali příčině.
Já bych zavedl nějaké minimální vstupné do kina, aby se zaplatili režie typu kinosál, uklízečky, obsluha, elektrická energie, doprava filmu nebo internet odkud si to kino stáhne. To by byla nějaká minimální cena, třeba 50kč, a po skončení promítání by mohl každý dát tomu filmu kolik peněz by chtěl na kolik by si ho cenil. (když pominu čr kde by na film chodili držgrešle a z vychcanosti by nedali ani korunu tak stejně čr filmový průmysl nezmění), ale ve francii či německu a USA věřím že jsou lidé natolik čestní že by opravdu dali na film tolik kolik by uznali za vhodné a rázem by bylo poznat film, který se v traileru tváří luxuně a pak je to kravina a všechny akční scény byly v traileru, nebo se jedná o skutečně dobrý film, pak by v Holywoodu nedostal příležitost každej sráč, ale jen opravdu kvalitní režiser s kvalitním scénáristou. Já měl z češtiny za 4 ale v poslední době si říkám že bych scénář toho filmu udělal lepší a to je něco sakra špatně.
Jinak další věcí jsou ceny za filmové nosiče, sice už to není 1500,-kč za kotouč, ale i tak 800,- za Markétu Lazarovou mě přijde pořád celkem solidně ulítlé a ukázka toho že producent neví kolik si na tom nahrabat.