Masivnějšímu rozšíření cloudového hraní brání nevýhody (proti PC/konzolovému hraní), z nichž řada asi ani v budoucnu nezmizí
- omezený katalog her
- limitovaná(negarantovaná) odezva/kvalita/rozlišení/FPS obrazu
- náklady na vybudování(obnovu) cloudové infrastruktury
- dostupnost pouze v určitých oblastech
- nevhodné pro určitý typ her
- potřeba kvalitního připojení k Internetu na straně klienta
+/- vyšší investice, delší návratnost?
+/- vyšší HW náklady/session proti konzolovému cloudu?
+ nížší HW náklady uživatele
+ širší paleta klientských zařízení
Důvodem proč NVIDIA toto tlačí je asi příprava na dobu, kdy GPU získají těsnější vazbu s CPU a NVIDIA nezíská k tomuto lokálnímu rozhraní přístup (PCIe nebude ekvivaletní náhradou). Při získání ARM je tu asi šance na vznik akceptovatelné HW alternativy, bez něj to asi bude obtížnější. Funkční masivní cloudová platforma může posloužit jako argument ve směru k herním studiím ve snaze zajistit nezbytnou podporu ve hrách z jejich strany.