To, na co jsme od letoška čekali, se stalo. Mozilla oficiálně odhalila nové logo Firefoxu. Jedná se o radikální proměnu – zřejmě nejradikálnější v historii prohlížeče. Poprvé je totiž takto abstraktní, vždycky na něm byla lépe rozpoznatelná panda červená. Předvojem byly nedávno odhalené nové logotypy správce hesel Lockwise a Monitoru, který slouží k odhalování bezpečnostních incidentů s online účty.
Vlastně tak byla změněna celá značka. Mozilla používá specifickou paletu barev pro loga, kde dominují odstíny oranžové a fialové. Značka je postavena na čtyřech pilířích: radikálnost, laskavost, otevřenost, neústupnost. Tvary odvazuje od běžných geometrických útvarů. A pozor, Firefox je samostatná hlavní značka zastřešující více produktů.
Její logo je odvozeno od loga prohlížeče, je ale abstraktnější. Pod značkou Firefox se sdružují v první řadě prohlížeč, dále Send, Monitor a Lockwise. Pokud vás zajímají detaily, začtěte se do příspěvku na blogu Mozilla Open Design.
Zdroj: Mozilla Open Design