Flickr už zase nabízí prémiový účet. Pro neprofesionály ale nemá smysl

24. 7. 2015

Sdílet

 Autor: Redakce

Yahoo se v roce 2013 uchýlilo k odvážnému kroku. Proměnilo populární fotogalerii Flickr, zrušilo komerční účty a k těm bezplatným nabídlo 1 TB prostoru. Firma by ale ráda získala další platící uživatele, a proto opětovně zavádí prémiové účty Pro.

Flickr opět zavádí účty Pro, nabídnou lepší analytické nástroje
Flickr opět zavádí účty Pro, nabídnou lepší analytické nástroje

Navíc nabízejí lepší analytické nástroje, takže fotografové mohou detailněji sledovat, co se ostatním líbí. Kromě toho se zbaví reklam a v účtu jim přibude odznáček, jako že nejsou socky, ale profíci. Dále jsou to dvě praktické výhody. Jde o 20% slevu na roční předplatné Adobe Creative Cloud, v Evropě pak dostanou poloviční slevu na dopravné u dárkových předmětů (plakáty, fotoknihy apod.).

Kdo měl placený účet už dříve, dostane Flickr Pro automaticky. Noví uživatelé si jej mohou pořídit za 6 dolarů měsíčně nebo 50 dolarů ročně.

 

Zdroj: Flickr