Ja sport vubec nesleduju, ale prijde mi to docela drsny, davat ligu mistru ve fotbale jen na internetu, ke kteremu pulka fanousku v CR nema pristup a neposilat signal pres DVB-T nebo satelit.
Zajimala by me jeste jedna vec, treba Eurosport nemusi byt v cestine, dulezite aby to slo naladit v CR at uz pres kabelovku nebo satelit, nevysila ligu mistru ve fotbale?
Německý Eurosport určitě ne, ti mají svojí Bundesligu (kterou mimochodem třeba Skylink taky zaříznul, protože důležitější je koupit Disney Channel, MTV a 6 Óček), ale paradoxně to tam běží na ZDF a to FTA a taky slováci jsou ještě normální, tam to dávají na Dajto, takže jakási možnost tady je. Nicméně tohle co se stalo je fakt možné jenom u nás, to se prostě jinde stát nemůže no, ale Ouvej TůTů fakt né. Internet je v téhle zemi v takovém stavu v jakém je, tak doufám že na té licenci prodělají gatě a příště to už koupí někdo normální. U nás má člověk ještě možnost, pokud je to fakt fanda, otočit parabolu a koupit si třeba balík VIA, nebo polaborovat a pohledat zápasy vysílané v FTA, taky jich pár je http://liveonsat.com/los.soc_int_UEFA_CL.php
Na ty příjmy z reklam jsi přišel kde? ČT nemůže konkurovat soukromím televizím právě proto, že má na ČT Sport velmi omezené možnosti reklam - většinou jsou to jen reklamy sponzorů. Tak to stanoví zákon, který si vydupali lidé a ted hází vinu na ČT, že nemá peníze na předražené sportovní licence.
"Česká televize předpokládá v letošním roce navýšení výnosů z prodeje reklamy, sponzoringu a product placementu ve srovnání s rokem 2017. Výnosy z prodeje reklamy by se měly letos zvýšit o 6 % na 103 mil. Kč a výnosy z prodeje sponzoringu o 25 % na 178 mil. Kč. Právě letošní významné sportovní události (vedle ZOH také MS v kopané a MS v ledním hokeji) by k plánovanému navýšení měly přispět."
https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/01/cena-reklamy-pro-olympijske-vysilani-se-na-ct-zvysi-o-50/ ... kde jsem na to přišel? na internetu čoveče ....
takže 103+178nil. a teď to srovnej třeba s TV Nova - tržby za reklamu v roce 2017 - 4,65 mld. Kč.
Jinak licence třeba na domácí fotbalovou ligu stojí údajně 120 milionů korun na rok, tak si představ kolik musí stát licence na Ligu Mistrů - pravděpodobně víc než kolik celá ČT vydělá na reklamě a sponzoringu za celý rok.
@siddhi - já nepotřebuju nic srovnávat, já nikdy netvrdil že komerční TV nemají příjem z reklamy vyšší než veřejnoprávní TV, nejsem magor, já jen prostě konstatoval, že příjmy z reklamy za OH pro českou televizi jsou řádech desítek milionů korun a to je prostě pravda. O tom že OH nemá někdo averejnopravni TV vůbec co dělat ani nemluvím, to je úplně jiný příběh ...