Fraps 3.2.0 – optimalizace pro DX 10/11

28. 3. 2010

Sdílet

 Autor: Redakce

Fraps se používá nejen pro zápis snímkové frekvence do logu (např. pro testování her), ale také nahrávání videa a snímání screenshotů na ploše.

Nová verze Fraps 3.2.0 přináší:

  • optimalizace záznamu her s rozhraním DirectX 10 a 11
  • možnost vypnout zachytávání stereoskopického obrazu s Nvidia 3D Vision
  • pro registrované uživatele je dostupný záznam ve smyčce

Poslední možnost raději vysvětlím. Stisknutím a držením zvláštního tlačítka (asi sekundu) aktivujete záznam, který se automaticky po půlminutě přepisuje. Takový buffer plní stejnou funkci, jako třeba Timeshift při nahrávání na DVD rekordérech apod. Potřebujete zachytit ten správný okamžik, ale může se stát, že nahrávání spustíte později. Když se ale video neustále bufferuje 30 sekund nazpět, lze pak dalším stisknutím tlačítka v záznamu normálně pokračovat.

ICTS24

Fraps 3.2.0 stahujte zde. Po registraci za zaplacení získáte přístup do Members Area, kde si můžete stáhnout plnou verzi.

Ještě si dovolím citovat Mirka Jahodu, který o Frapsu mluvil už dříve. Rozdíly mezi freewarovou a placenou verzí se netýkají měření snímkové frekvence. I v neplacené verzi totiž můžete ukládat podrobné logy a zapisovat i snímkové frekvence pro každou sekundu. Zaplatíte-li autorovi 37 USD, získáte možnost ukládat screenshoty nejen v BMP, ale rovnou v TGA, JPG a PNG a především ve videozáznamech nebudete už mít nápis www.fraps.com. Současně se vám otevře možnost nahrávat až do kapacity disku, nejen třicet vteřin.

Autor článku