"Ještě jedna věc - generátor snímků je jistě skvělá věc, no nic to nemění na tom, že i když grafika zobrazuje 4n snímků, tak hra jede stále jen na n snímků. Asi tak k té tvé přelomové technologii."
Ved to je myslim kazdemu jasne. Co sa ti ale zlepsi je plynulost zobrazeneho obrazu. Pokial toto nepotrebujes, tak to pouzivat nemusis. Je to ficura ako kazda ina. Mne tato ficura spolu s DLSS (balanced z 4K) umoznila hrat Cyberpunk a AW2 na plne detaily s pathtracingom. Plati to aj pre ine PT hry. A teda s grafikou, na ktoru ine hry s cistou rasterizaciou ani zdaleka nedosahuju. Obraz aj plynulost boli vyborne, preto neviem kvoli comu sa vlastne stazujes? Pride mi to, ze ti vadi akurat to, ze NV ma navyse oproti konkurencnemu AMD realne vyhody. Lenze to je dane tym. Ze AMD je, co sa tyka pocitacovej grafiky, iba pasivne a reaguje na konkurenciu. Neprichadza s nicim novym a alternativy, ktore produkuje potom prichadzaju neskoro a v horsej kvalite (ich jediny marketing je potom open source a polovicate riesenia "pre kazdeho"). To je tak, ked NV pocita s podporou novych ficur aj na urovni HW a AMD to musi najskor napodobit SW cestou, pretoze HW na to nemaju.
Inak to, ze ty mas potreby, ktorym viac vyhovuje AMD, je v poriadku. Ini ludia to maju inak a teba akurat stve, ze AMD taha za kratsi koniec. A nie je to len marketingom ako sa tu niektori ludia snazia nahovorit.