Odpovídáte na názor k článku GeForce RTX 5000 jsou tady: Máme modely, ceny i výkon. A trošku komplikací s exkluzivním DLSS 4. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Když to generování negeneruje problémy tak proč by to měl být problém a proč bych to neměl chtít? Pokud mám výkon na 60FPS, tak s FG můžu mít 120, s MFG až 240 FPS z toho samého HW. Na obrazovce budu mít větší smoothnes. Responsivita hry zůstane stejná, protože pořád dostávám aktuální dění ve hře ve stejné frekvenci.
Ale tady zase možná zafunguje nový Reflex 2, který když končí generování snímku, koukne na pohyb myši proti tomu co bylo na začátku generování a snímek "warpuje" do pozice, kde by se snímek měl nacházet podle toho pohybu co nastal v době generování snímku. AI pak případný chybějící kus scény dopočítá a pokusí se pro to použít ten původně vygenerovaný nebo předchozí snímky.
Pokud to buje "it just works" tak to bude bomba technologie pro kompetitivní hraní. Tohle chci fakt vidět v akci, jsem trošku skeptický k tomu co bude na tom domyšleném kousku scény.